Viu en harmonía

— Tot pensat per el benestar dels alumnes —

Sobre nosaltres

Som un equip de professionals sanitaris (metges, psicòlegs, psicopedagogs, logopedes, optometristes, etc.) entusiastes de la medicina preventiva i molt interessats en la implementació d'habits saludables en l'àmbit escolar.
La col·laboració entre el medi sanitari i el medi escolar ha demostrat ser altament beneficiosa pels nens, nenes i adolescents. És fonamental la col·laboració entre els professionals que treballen en aquests dos àmbits, ja que aborden aspectes diferents però complementaris en etapes que són fonamentals pel desenvolupament i formació dels escolars.

La salut es felicitat !

Nuestra Filosofía

La nostra filosofia de treball. La nostra raó de ser. El nostre compromís...

Cuidar i prevenir.
En Medicocentre tenim un enfocament preventiu en salut. Brindem assessoria i acompanyament quant a alimentació, activitat física i estil de vida en general, amb la intenció de disminuir l'ocurrència de simptomatologia crònica que impedeixi el gaudir d'una vida plena.
Mitjançant l'atenció personalitzada i l'ús combinat de diverses tècniques (no invasives i sense efectes secundaris) , en cerca sempre de l'origen dels símptomes i no únicament del seu lloc de manifestació física.

Oferim

Des de Medicocentro volem facilitar i apropar la salut a les escoles. Amb el nostre servei d'Escola Saludable nosaltres oferim:

• Revisions mèdiques escolars preventives per detectar, el més aviat possible, els problemes de salut infantil.
  • Revisions mèdiques esportives amb signatura de fitxa federativa. L'esport és fonamental per que els nens es desenvolupin socialment i físicament.
  • Cursos de formació i tutories en primers auxilils i RCP tant a alumnes com a professors, i xerrades amb els pares. Els coneixements en primers auxilis salven vides. Participem a la campanya europea "tus manos salvan vidas"
  • Formació a pares i tutories a alumnes sobre alimentació i nutriciósaludable, i consultes a nutricionistes de manera individual. Una bona alimentació permet tenir una ment sana i forta.
  • Revisions optomètriques infantils per detectar i prevenir dificultats visuals.
  • Possible instal·lació de desfibril·ladors a l'escola.
  • Formació pels alumnes en educació emocional i Mindfulness per reduir l'estrés i millorar la reacció dels alumnes en situacions complexes.