Tipus de Revisions

Aquest servei consisteix en fer un reconeixement mèdic als alumnes per detectar, el més aviat possible, els problemes de salut infantil i, així, actuar de forma preventiva en cas que sigui necessari. Es realitza una exploració general (pell, cap, gola, boca, tòrax, abdomen, aparell locomotor, sistema nerviós...). Sovint, els problemes de baix...

Aquest servei ofereix la possibilitat de realitzar un examen mèdic als practicants d'esport de l'escola amb l' objectiu de descartar qualsevol problema greu que limiti, contraindiqui o representi un risc per a la pràctica esportiva habitual.