Escola saludable

Tipus de serveis

Aquest servei consisteix en fer un reconeixement mèdic als alumnes per detectar, el més aviat possible, els problemes de salut infantil i, així, actuar de forma preventiva en cas que sigui necessari. Es realitza una exploració general (pell, cap, gola, boca, tòrax, abdomen, aparell locomotor, sistema nerviós...). Sovint, els problemes de baix rendiment escolar tenen l'origen en problemes de vista i oïda, és per això que també es fan proves visuals, auditives.

Escola Saludable

una revisió completa..., per a determinar, preveure i prevenir possibles patologies dels nostres alumnes.

Escola Cardioprotegida

- Instalació disfribilador al centre
(equip propi o rènting)

- Tutoria alumnes de RCP y primers auxilis